Minecraft 1.10: Frostburn Update -
Wczorajszy snapshot, jak każdy pierwszy, wnosi nam mnóstwo nowości do gry. Możemy liczyć nie tylko na nowe bloki ale i na nowe moby! W tym niedźwiedzie!
1. Zacznijmy od nowych bloków! A więc dodano ich 4:
- Blok Magmy - pojawia się obok jezior lawy w netherze; uwaga bo gorący!
- Blok Brodawkowy - możemy stworzyć go z 9 brodawek!
- Blok Czerwonych Netherowych Cegieł - możemy stworzyć go z 2 cegieł netherowych oraz 2 brodawek. Stawiamy je na ukos.
- Blok Kości - możemy stworzyć go z 9 Mączek Kostnych. Dodatkowo występuje naturalnie wraz z blokami węgla, tworząc skamieliny pod ziemią na bagnach i pustyniach.
2. Także pojawiają się 3 nowy moby!
- Niedźwiedź Polarny - występuje na biomach zimowych. Atakuje gdy ma młode lub gdy zostanie przez nas zaatakowany. Małe podążają za matką. Po zabiciu upuszczają ryby lub rzadziej łososie.
- Husk - W zasadzie pustynny zombie. Występuje na pustyniach i sawannach. Nie pali się w dzień.
- Stray - Mroźny szkielet. Występuje w zimowych biomach. Strzela strzałami z efektem spowolnienia. Po zabiciu wypadają z niego strzały z efektem spowolnienia.
- Dodano jaja spawnujące dla: kota, osła, muła, konia szkieleta i zombie.
- Endermany generują się w piekle.
3. Mniejsze zmiany dotknęły także świat i reszta nowości:
- Nowe rodzaje wiosek - sawanna i zimowa.
- Wioski posiadają mosty nad wodą.
- Skamieniałości - generują się pod pustyniami i bagnami z bloków kości i węgla.
- Opuszczone kopalnie generują się w Mesie.
- Bloki podlegające grawitacji generują cząsteczki gdy mogą spaść.
- Dodano bloki struktur.
- Dodano opcję automatycznego skoku przy zbliżeniu się do bloku (jak w PE).
- Dodano tag NBT FallFlying (podczas spadania mob posiadający Elytry poleci na nich)
- Mnóstwo poprawek i bugfixów!
- Usunięto Herobrine'a - klasycznie :P
PS. Wcale nie przekopiowaliśmy części z pierwszego snapshotu :)
- Blok Magmy - pojawia się obok jezior lawy w netherze; uwaga bo gorący!
- Blok Brodawkowy - możemy stworzyć go z 9 brodawek!
- Blok Czerwonych Netherowych Cegieł - możemy stworzyć go z 2 cegieł netherowych oraz 2 brodawek. Stawiamy je na ukos.
- Blok Kości - możemy stworzyć go z 9 Mączek Kostnych. Dodatkowo występuje naturalnie wraz z blokami węgla, tworząc skamieliny pod ziemią na bagnach i pustyniach.
- Niedźwiedź Polarny - występuje na biomach zimowych. Atakuje gdy ma młode lub gdy zostanie przez nas zaatakowany. Małe podążają za matką. Po zabiciu upuszczają ryby lub rzadziej łososie.
- Husk - W zasadzie pustynny zombie. Występuje na pustyniach i sawannach. Nie pali się w dzień.
- Stray - Mroźny szkielet. Występuje w zimowych biomach. Strzela strzałami z efektem spowolnienia. Po zabiciu wypadają z niego strzały z efektem spowolnienia.
- Dodano jaja spawnujące dla: kota, osła, muła, konia szkieleta i zombie.
- Endermany generują się w piekle.
3. Mniejsze zmiany dotknęły także świat i reszta nowości:
- Nowe rodzaje wiosek - sawanna i zimowa.
- Wioski posiadają mosty nad wodą.
- Skamieniałości - generują się pod pustyniami i bagnami z bloków kości i węgla.
- Opuszczone kopalnie generują się w Mesie.
- Bloki podlegające grawitacji generują cząsteczki gdy mogą spaść.
- Dodano bloki struktur.
- Dodano opcję automatycznego skoku przy zbliżeniu się do bloku (jak w PE).
- Dodano tag NBT FallFlying (podczas spadania mob posiadający Elytry poleci na nich)
- Mnóstwo poprawek i bugfixów!
- Usunięto Herobrine'a - klasycznie :P
PS. Wcale nie przekopiowaliśmy części z pierwszego snapshotu :)
0 komentarze: