Minecraft 1.10: Frostburn Update -

Wczorajszy snapshot, jak każdy pierwszy, wnosi nam mnóstwo nowości do gry. Możemy liczyć nie tylko na nowe bloki ale i na nowe moby! W tym niedźwiedzie!

1. Zacznijmy od nowych bloków! A więc dodano ich 4:
  • Blok Magmy - pojawia się obok jezior lawy w netherze; uwaga bo gorący!
  • Blok Brodawkowy - możemy stworzyć go z 9 brodawek!
  • Blok Czerwonych Netherowych Cegieł - możemy stworzyć go z 2 cegieł netherowych oraz 2 brodawek. Stawiamy je na ukos.
  • Blok Kości - możemy stworzyć go z 9 Mączek Kostnych. Dodatkowo występuje naturalnie wraz z blokami węgla, tworząc skamieliny pod ziemią na bagnach i pustyniach.


2. Także pojawiają się 3 nowy moby!
  • Niedźwiedź Polarny - występuje na biomach zimowych. Atakuje gdy ma młode lub gdy zostanie przez nas zaatakowany. Małe podążają za matką. Po zabiciu upuszczają ryby lub rzadziej łososie.

  • Husk - W zasadzie pustynny zombie. Występuje na pustyniach i sawannach. Nie pali się w dzień.
  • Stray - Mroźny szkielet. Występuje w zimowych biomach. Strzela strzałami z efektem spowolnienia. Po zabiciu wypadają z niego strzały z efektem spowolnienia.
  • Dodano jaja spawnujące dla: kota, osła, muła, konia szkieleta i zombie.
  • Endermany generują się w piekle.
3. Mniejsze zmiany dotknęły także świat i reszta nowości:
  • Nowe rodzaje wiosek - sawanna i zimowa.
  • Wioski posiadają mosty nad wodą.
  • Skamieniałości - generują się pod pustyniami i bagnami z bloków kości i węgla.
  • Opuszczone kopalnie generują się w Mesie.
  • Bloki podlegające grawitacji generują cząsteczki gdy mogą spaść.
  • Dodano bloki struktur.
  • Dodano opcję automatycznego skoku przy zbliżeniu się do bloku (jak w PE).
  • Dodano tag NBT FallFlying (podczas spadania mob posiadający Elytry poleci na nich)
  • Mnóstwo poprawek i bugfixów!
  • Usunięto Herobrine'a - klasycznie :P
PS. Wcale nie przekopiowaliśmy części z pierwszego snapshotu :)
Pełna lista zmian: Craftsite oraz Mojang.

0 komentarze: